Siv_Jackie2

Peruskoulutus

Koira-avusteinen toiminta (AAA – Animal Assisted Activity)

Koira-avusteisen toiminnan koulutus toteutetaan pienryhmässä laadun varmistamiseksi.

Koulutus aloitetaan koira-ohjaaja -tiimin soveltuvuusarvioinnilla.

Koira-avusteisen toiminnan koulutuksen suoritettuasi voit jatkaa opintoja joko koira-avusteiseen terapiaan tai opetukseen.

Kurssimaksu 1900€ (sis. alv 24%)
(sis. soveltuvuusarvionnin ja sertifioinnin)

Saat ensin laskun soveltuvuusarvioinnista (195€ sis.alv.) Kun olette läpäisseet soveltuvuusarvioinnin, saat laskun jäljellä olevasta summasta.

Robin2

Jatkokoulutus

Koira-avusteinen terapia (AAT – Animal Assisted Therapy)

Kun olet suorittanut ja saanut sertifioinnin koira-avusteisen toiminnan koulutuksesta voit jatkaa opintojasi koira-avusteiseen terapiaan. Koira-avusteista terapiaa voivat tarjota Valviran hyväksymä psykoterapeutti, toimintaterapeutti, fysioterapeutti, tai puheterapeutti.

Kurssimaksu 1990€ + alv 24%
Sertifiointi 315€ + alv 24%

läshund

Jatkokoulutus

Koira-avusteinen pedagogiikka/opetus (AAP – Animal Assisted Pedagogy)

Koira-avusteinen pedagogiikka/opetus on tavoitteellinen ja suunniteltu interventio, jolla on kasvatuksellinen ja/tai koulutuksellinen tavoite ja pyrkimys parantaa oppilaiden sosiaalisia ja kognitiivisia taitoja.

Eläinavusteista opetusta voivat tarjota opettajat, erityisopettajat ja muut kasvatusalan tutkinnon suorittaneet henkilöt.

Kurssimaksu 1990€ + alv 24%
(sis. soveltuvuusarvionnin lasten kanssa)
Sertifiointi 315€ + alv 24%