Yleiset ehdot

Ilmoittautuminen

Ilmoittautuminen on sitova, mutta voidaan peruuttaa peruutusoikeussääntöjen mukaisesti.

Peruutusoikeus

Sinulla on oikeus perua ilmoittautumisesi

• 14 päivän sisällä ilmoittautumisesta Suomen Terapiakoirakoulun soveltuvuusarviontiin/kurssiin/koulutukseen.
  • Estymisestä on ilmoitettava välittömästi esteen ilmaannuttua – varasijalla oleva odottaa paikkaasi.
  • Peruutusilmoitus on jätettävä kirjallisena esim. kirjeitse tai sähköpostitse. Peruutuksessa on oltava henkilötietosi sekä tiedot siitä mikä kurssi/koulutus on kyseessä.
  • Sinulla on oikeus saada koko kurssimaksu takaisin peruuttaessasi kurssin peruutusoikeussääntöjen mukaisesti.
  • Jos kurssi/koulutus on jo alkanut ja olet osallistunut yhteen koulutustilaisuuten olet hyväksynyt luopua peruutusoikeudesta.
  • Peruutusoikeus ei koske luentoja ja lyhyempiä tapahtumia. Näissä tapauksissa ilmoitus on sitova eikä maksua palauteta.

Soveltuvuusarviointi

Peruutus on tehtävä viimeistään 14 päivää ilmoittautumisesta saadaksesi maksun takaisin.Tämä johtuu siitä, että soveltuvuusarvioinnin ohjaajat sekä tilat, jossa arvionti järjestetään on voitava peruuttaa liian monen peruutuksen sattuessa.Jos ilmoittaudut arviontiin vähemmän kuin 14 päivää ennen arviontitilaisuutta, ilmoitus on sitova eikä sinulla ole oikeutta saada maksua takaisin. Sen sijaan voit halutessasi siirtää osallistumisesi seuraavaan arviointitilaisuuteen.

Koulutus

Kun olet ilmoittautunut soveltuvuusarviontiin, oletamme, että haluat osallistua itse kurssille, johon testi toimii pääsykokeena. Emme tee soveltuvuusarviointeja koirakoille, joilla ei ole aikomusta osallistua koulutuksiimme.

Lasku lähetetään sinulle sähköpostilla jos et ole saanut sitä jo soveltuvuusarvioinnin yhteydessä. Laskun eräpäivä on yleensä kurssia edeltävän kuukauden lopussa. Ilmoittautuminen on sitova ja olet maksuvelvollinen kurssista. Huomioi, että lasku on maksettava ennen kurssin alkamista.

Peruttu kurssi/koulutus

Pidätämme oikeuden peruuttaa kurssi/koulutus mikäli osallistujia ei ole riittävästi. Kun kurssi/koulutus peruutetaan Suomen Terapiakoirakoulun toimesta, osallistumismaksu palautetaan kokonaisuudessaan.

Peruutus/Maksuvelvollisuus

• Voit peruuttaa koulutuspaikkasi lääkärintodistuksella, josta ilmenee, ettet voi osallistua koulutukseen. Ilman lääkärinlausuntoa olet maksuvelvollinen koulutuksesta. Ilmoittautumismaksua ei palauteta. Sinulla on sen sijaan mahdollisuus myöhemmin osallistua vastaavaan koulutukseen, mikäli koulutuksessa on vapaita paikkoja.
  • Jos sairauden sattuessa olet jo ehtinyt aloittaa koulutuksen ja osallistunut tunteihin, takaisinmaksussa huomioidaan osallistumisaika.
  • Niin sanotun ”no show”:n sattuessa, eli ei läsnäoloa eikä peruutusta, olet maksuvelvollinen koulutuksesta.

Sitoutuminen

Kurssille/koulutukseen ilmoittautuminen lasketaan ehtojen hyväksymisenä. Ilmoittautuminen tarkoittaa täten, että asiakas on lukenut ja hyväksynyt yleiset ehdot.

Asiakasrekisteri

Maksutilanteessa ja/tai ilmoittautuessasi kurssille hyväksyt, että tietosi tallennetaan Suomen Terapiakoirakoulun asiakasrekisteriin sekä sähköpostilistalle. Emme koskaan jaa asiakastietoja tai sähköpostiosoitteita kolmannelle osapuolelle, emmekä lähetä roskapostia.

Vakuutus

Suomen Terapiakoirakoulun vakuutus kattaa tapahtumat, jotka sattuvat itse opiskelussa ja opiskelijoiden työharjoittelun aikana. Vakuutus ei kata yksityisiä tai muita tilaisuuksia. Suosittelemme opiskelijoille omaa vastuu-, koti- ja/tai yrittäjävakuutusta sekä eläinlääkärikuluvakuutusta kattamaan muita tilanteita.