Valmistava koulutus – online

Valmistava koulutus

Valmistava koulutus soveltuu kaikille koiranomistajille, mutta erityisesti koirakoille jotka tähtäävät terapiakoirakoulutukseen. Tämä koulutuksen harjoitukset antavat sinulle edellytykset luoda hyvä suhde koiraasi ja saada aikaan sujuva arki. Pääset harjoittelemaan taitoja jotka edesauttavat myös terapiakoirakoulutuksen soveltuvuusarvioinnissa. Tämä koulutus on myös hyvä pohja muille koira-avusteisen työskentelyn koulutuksillemme.

Valmistava koulutus toteutetaan verkkokoulutuksena ja se on mahdollista aloittaa milloin tahansa ja sinulla on vuosi aikaa suorittaa se. Voit osallistua koulutukseen pennun tai aikuisen koiran kanssa, eikä sinulla tarvitse olla aiempaa koirankoulutuskokemusta. Voit ilmoittautua koulutukseen oikealla olevasta linkistä. Kurssin maksutiedot löytyvät kurssin ilmoittautumislomakkeelta. Saat kuitin sähköpostiisi ja pääset aloittamaan kurssin kun olemme vastaanottaneet maksusuorituksesi.

Kurssin suorittamiseen tarvitset tietokoneen ja videokameran/älypuhelimen jolla voit kuvata videoita.

Koulutus koostuu 11 moduulista, joissa pääset perehtymään teoriaan, tehtäviin sekä käytännön harjoituksiin. Teoriaopiskelu on arvioitu olevan noin 20 tuntia.

Koulutuksen sisältö

• Koirien viestintä ja elekieli
  • Koiran kehityskaudet
  • Koiran palkkiot ja palkitsemismenetelmät
  • Naksutinkoulutus
  • Kontakti ja kontaktissa kulkeminen
  • Ympäristöharjoittelu
  • Passiviteettiharjoittelu
  • Sosiaaliharjoittelu
  • Tietoa koira-avusteisesta työskentelystä
  • Jatkuva tuki ja palaute kouluttajalta

Ilmoittaudut täyttämällä tämä lomake!

Hinta: 195€ (sis. alv 24%)